LoyaltyPartner Academy

Områder: Jobb hjemmefra

Selger til: Reklame og markedsføring

Type mulighet: Forhandler / Salgsagent

Betingelser: Provisjon inkl bonus og recurring revenue fra 50-250k

Fordeler: Brukervennlig CRM / Gode karrieremuligheter / Gode provisjonsbetingelser / Grundig opplæring og oppfølging / Høyt inntektspotensial / Innovativt produkt/tjeneste / Mulighet for eksklusivt område / Porteføljeinntekt / Salgsleads / Støtte til salg og markedsføring

Salgskanaler: Hovedsakelig på telefon/webmøter

LoyaltyPartner Academy er en videreføring av det samme selskap i DK.  Selskapet er over 20 år gammelt, men har siden 2020 konsentrert seg kun om å tilby SMB markedet ferdig bygget abonnementsforretninger ala fordels- og medlemsklubber med det til felles at inntektene deres ( recurring business ) dels kommer fra medlemskapet (20%) og deres øvrige produkter/tjenester 80%. Ref ulike statistikker world wide.

Selskapet teller i dag 3 personer i tillegg til en rekke innleide marketingspesialister.  Kontoret ligger i Kristiansand, men vi arbeider alle remote dvs fra hvor vi til enhver tid befinner oss. Faste møtetidspkt hver dag ( min 10 minutter) og ellers etter behov. Her er det frihet under ansvar, og det er resultatene som teller, ikke antall timer pr uke.

 

Produktene

Våre tjenester pr dags dato er konsulent ytelser/undervisning knyttet mot å etablere en abonnementsforretning.  Vi tilbyr en enkel 20-trinnsmodell som starter med forretningsideen frem til virksomheten har fått de første 200-300 betalte medlemmene. Disse rekrutteres ofte via organisk SoMe markedsføring og konverteringer fra en eksisterende nyhetsbrev liste.

Vi har 5-6 tjenester vi markedsfører på vår website som er 3 varrianter av 1:1 sparringsforløp à hhv 3-6-12 ukers varighet og ulik pris.

Dernest har vi workshops og foredrag. Alt dette til faste priser. Annet taes på forespørsel.

LoyaltyPartner har selvsagt også sin egen abonnementsforretning, hvor vi via vårt VIP medlemskap tilbyr alle de viktigste tjenestene en virksomhet trenger for å drive lønnsomt. Noen av tjenestene i VIP medlemskapet er 100% gratis, mens andre tjenester har en veiledende markedspris som medlemmet så får en god medlemsrabatt på. Rabattene ligger mellom 40 og 80% alt etter som hvilken tjeneste det gjelder, og nevner kjente og foretrukne webshops, nettsider, frakt og emballasje, kassesystemer (EDI) betalingsløsninger, lojalitetsprogrammer, inkasso og selvsagt strategisk rådgivning.  Les gjerne mer på www.loyaltypartner.no under tjenester og/eller VIP medlemskap.

Denne muligheten er interessant fordi:

  • Brukervennlig CRM

    Vi bruker kun enkle verktøy som alle kan lære hurtig såsom bla. NextCom telefonsystem - Pipedrive CRM og Teams/Zoom etter eget ønske.

  • Gode karrieremuligheter

    Vi har 4 stepp i våres karriereforløp som er; Møtebooker ( tlf/digitalt ) Rådgiver/konsulent (salg inkl closing) Underviser (1:1 undervisning med kunden i alle hans 3-6-12 uker) Key Accont Manager

  • Gode provisjonsbetingelser

    I tillegg til høy provisjon, gis det også en recurring revenue på enkelte tjenester. Dette gjør det ekstra interessant dersom lønn og inntjening er avgjørende.

  • Grundig opplæring og oppfølging

    Alle våre ansatte får grundig opplæring i hht hvilken kompetanse man allerede har. Videre lærer man alle 20 stepp i våres enkle suksessmodell. Utover det er det learning by doing og det er lov å prøve å feile. Det er den beste måten å lære på.

  • Høyt inntektspotensial

    Potensialet for meget god inntekt er mulig. Delene består av provisjon/recurring business/bonus/timelønn (ved undervisning) Dette avtales særskilt etter ønske og behov. Gjennomsnittslønn ligger på 50`brutto, men kan også bli det tredobbelte for den som står på litt ekstra.

  • Innovativt produkt/tjeneste

    Vi anser våre tjenester som særdeles innovative - bæredyktige og "grønne". Alt er digitalt og vi hjelper ulike virksomheter til en slags "gjenbruk" da det handler om å nettopp IKKE kjøpe produkter men å abonnere på dem. Altså mindre forbruk ved å ha tilgang til fx en bil, sykkel, pc eller sofa - ens linser eller briller osv osv. UTEN å måtte eie disse produktene. Dette er godt for lommeboka og for miljøet. Også kalt for "delingsøkonomien". I tillegg vokser interessen og behovet for å selge sin egen kunnskap og ekspertise på abonnement. Typiske kunder kan være konsulenter, rådgivere, coachere, PT`er eller ernærings rådgivere - fysioterapeuter m.fl.

  • Mulighet for eksklusivt område

    Det vil alltid være mulighet for eksklusive områder, men det er ikke å anbefale, da du hurtig vil se at du kan gå glipp av mange spennende ordre dersom du sprer deg selv over hele landet. Vi leverer oppdaterte kundelister (kalde leads) på bransjer, ihht hvilke kampanjer vi har mest tro på.

  • Porteføljeinntekt

    Portefølge inntekt er ikke så vanlig lengere, da det ofte blir dyrt, men vi har valgt dette på enkelte av våre tjenester som fører til at "the sky is the limit"

  • Salgsleads

    Enkelte kampanjer markedsføres på LinkedIn og SoMe og de varme leadene lander i vårt CRM system hvor man deretter kontakter kunder for å avdekke et behov via en kartlegging av kundens ståsted pr d.d.

  • Støtte til salg og markedsføring

    Loyaltypartner står for all markedsføring primært på LinkedIn, Instagram og Facebook. Annet er webinarer foredrag og workshop.

Vår målgruppe

Vi går bredt ut i SMB markedet, men ser at kundemassen så langt gjerne er solo-selvstendige i tillegg til mellomstore virksomheter i alle bransjer.  Vår profil er rettet mot den BLÅ kundetypen så det er nok dem vi tiltrekker oss mest. Alt om de ulike kundetyper gis ved opplæring de første 14 dager sammen med øvrige salgsteknikker vi erfarer virker.  Verktøyet er telefon & pc med tilhørende programmer.

Våre tre kunde programmet retter seg til både nybegynnere, (start-ups) og til viderekommende (scale-ups) pluss til de større som tenker  internasjonalisering. (Masterclass)

Som KAM søker vi også etter en konsulent som kunne tenke seg å arbeide inn mot de halvstore regnskapskontorene som har mange spennende klienter vi kan hjelpe. Dermed blir det vinn-vinn for alle parter. Et spennende konsept med høy fortjeneste mulighet.

Premium muligheter

Sjekk andre anbefalte muligheter innen Reklame og markedsføring.

Client Logo

Bil24 Media AS

Bil24.no er en uavhengig nettavis med nyheter innen bil, motor, MC, båt,  og motorsport. Vi opplever en sterk leservekst og…

Mer informasjon »
Client Logo

ITavisen.no

Itavisen.no er Norge største uavhengige nettavis for teknologi. Avisen ble opprettet i 1996 og spesialiserer seg på forbruker-nyheter innen et…

Mer informasjon »
Client Logo

Berendsohn AG

Berendsohn AG, med en imponerende historie som strekker seg over 180 år, har etablert seg som en ledende leverandør av…

Mer informasjon »

Kandidatene vi søker

Erfaringer de siste 3 år fra DK og NO er at kandidater med flair for salg og som ikke er redd for å mislykkes en gang i mellom er å foretrekke.

Utdannelse er ikke avgjørende, da dette kan kompenseres med tjeneste-salgserfaring fra andre bransjer.  Du må være en sterk kommunikator, god til å argumentere og uredd. God til å stille de riktige spørsmål på autoritært vis samt ha erfaring med å close kunden.

Kunnskap og erfaring kommer før alder og utdannelse, og erfaring med hjemmekontor el.l. er en fordel. Må kunne beherske møte presentasjon på Teams el Zoom både 1:1 og i form av webinar til flere tilmeldte.