LoyaltyPartner Academy

Områder: Jobb hjemmefra

Selger til: Helse

Type mulighet: Forhandler / Salgsagent

Betingelser: Pris på våre tjenester pr kunde ligger fra 15-50.000.- som er et engangsbeløp.

Fordeler: Brukervennlig CRM / Gode karrieremuligheter / Grundig opplæring og oppfølging / Høyt inntektspotensial / Innovativt produkt/tjeneste / Støtte til salg og markedsføring

Salgskanaler: Hovedsakelig på telefon/webmøter

LoyaltyPartner Academy er en videreføring av det samme selskap i DK.  Selskapet er over 20 år gammelt, men har siden 2020 konsentrert seg kun om å tilby SMB markedet ferdig bygget abonnementsforretninger ala fordels- og medlemsklubber med det til felles at inntektene deres ( recurring business ) dels kommer fra medlemskapet (20%) og deres øvrige produkter/tjenester 80%. Ref ulike statistikker world wide.

Selskapet teller i dag 3 personer i tillegg til en rekke innleide marketingspesialister.  Kontoret ligger i Kristiansand, men vi arbeider alle remote dvs fra hvor vi til enhver tid befinner oss. Faste møtetidspkt hver dag ( min 10 minutter) og ellers etter behov. Her er det frihet under ansvar og det er resultatene som teller, ikke antall timer pr uke.

 

Produktene

Våre tjenester pr dags dato er konsulent ytelser/undervisning knyttet mot å etablere en abonnementsforretning.  Vi tilbyr en enkel 20-trinnsmodell som starter med forretningsideen frem til virksomheten har fått de første 200-300 betalte medlemmene. Disse rekrutteres ofte via organisk SoMe markedsføring og konverteringer fra en eksisterende nyhetsbrev liste.

Vi har 5-6 tjenester vi markedsfører på vår website som er 3 varrianter av 1:1 sparringsforløp à hhv 3-6-12 ukers varighet og ulik pris.

Dernest har vi workshops og foredrag. Alt dette til faste priser. Annet taes på forespørsel.

Idet disse tjenestene går under kategorien undervisning er disse fritatt for mva noe som er en fordel for dem som ikke har fradrag for moms. Det er også mulig å søke om økonomisk støtte til disse tjenestene fra eksterne tilbydere.

Denne muligheten er interessant fordi:

  • Brukervennlig CRM

    Vi bruker kun enkle verktøy som alle kan lære hurtig såsom bla. NextCom telefonsystem - Pipedrive CRM og Teams/Zoom etter eget ønske.

  • Gode karrieremuligheter

    Vi har tre stepp i våres karriereforløp som er; Møtebooker ( tlf/digitalt ) Rådgiver/konsulent (salg inkl closing) Underviser (1:1 undervisning med kunden i alle hans 3-6-12 uker)

  • Grundig opplæring og oppfølging

    Alle våre ansatte får grundig opplæring i hht hvilken kompetanse man allerede har. Videre lærer man alle 20 stepp i våres enkle suksessmodell. Utover det er det learning by doing og det er lov å prøve å feile. Det er den beste måten å lære på.

  • Høyt inntektspotensial

    Potensialet for meget god inntekt er mulig. Delene består av fast/provisjon/bonus/timelønn (ved undervisning) Dette avtales særskilt etter ønske og behov. Gjennomsnittslønn ligger på 50`brutto, men kan også bli det tredobbelte

  • Innovativt produkt/tjeneste

    Vi anser våre tjenester som særdeles innovative - bæredyktige og "grønne". Alt er digitalt og vi hjelper ulike virksomheter til en slags "gjenbruk" da det handler om å nettopp IKKE kjøpe produkter men å abonnere på dem. Altså mindre forbruk ved å ha tilgang til fx en bil, sykkel, pc eller sofa - ens linser eller briller osv osv. UTEN å måtte eie disse produktene. Dette er godt for lommeboka og for miljøet. Også kalt for "delingsøkonomien". I tillegg vokser interessen og behovet for å selge sin egen kunnskap og ekspertise på abonnement. Typiske kunder kan være konsulenter, rådgivere, coachere, PT`er eller ernærings rådgivere - fysioterapeuter m.fl.

  • Støtte til salg og markedsføring

    Loyaltypartner står for all markedsføring primært på LinkedIn, Instagram og Facebook. Annet er webinarer foredrag og workshop.

Vår målgruppe

Vi går bredt ut i SMB markedet, men ser at kundemassen så langt gjerne er solo-selvstendige i tillegg til mellomstore virksomheter i alle bransjer.  Vår profil er rettet mot den BLÅ kundetypen så det er nok dem vi tiltrekker oss mest. Alt om de ulike kundetyper gis ved opplæring de første 14 dager sammen med øvrige salgsteknikker vi erfarer virker.  Verktøyet er telefon & pc med tilhørende programmer.

Våre tre kunde programmet retter seg til både nybegynnere, (start-ups) og til viderekommende (scale-ups) pluss til de større som tenker  internasjonalisering. (Masterclass)

Premium muligheter

Sjekk andre anbefalte muligheter innen Reklame og markedsføring.

Client Logo

Bull Media Consulting AS

Norges ledende magasin og nettsted med fokus på nyttig innhold for ledere, søker etter abonnementsselger! LederNytt skal nå styrke salget…

Mer informasjon »
Client Logo

Avtalemegleren AS

Som aktiv selger i snart 11 år nå vet jeg hvordan en selger ønsker at verktøyene er tilrettelagt for å…

Mer informasjon »
Client Logo

Fokus direkte as

Fokus Direkte AS, etablert i 2010, har vokst til å bli et ledende salgsfirma kjent for sitt samarbeid med sterke…

Mer informasjon »

Kandidatene vi søker

Erfaringer de siste 3 år fra DK og NO er at kandidater med flair for salg og som ikke er redd for å mislykkes en gang i mellom er å foretrekke.

Utdannelse er ikke avgjørende, da dette kan kompenseres med tjeneste-salgserfaring fra andre bransjer.  Du må være en sterk kommunikator, god til å argumentere og uredd. God til å stille de riktige spørsmål på autoritært vis samt ha erfaring med å close kunden.

Kunnskap og erfaring kommer før alder og utdannelse, og erfaring med hjemmekontor el.l. er en fordel. Må kunne beherske møtepresentasjon på Teams el Zoom både 1:1 og i form av webinar til flere tilmeldte.