Vi ser nå etter et salgsbyrå som kan være en langsiktig samarbeidspartner for et ledende kompetanseselskap.
Det stilles relativt strenge kriterier for å være aktuell til oppdraget.
Det viktigste er:
Hvis dere har et salgsteam med denne kompetansen, vil vi gjerne høre fra deg. Dette er et attraktivt oppdrag for en kjent merkevare.
Agenturer.no er et mellomledd så kontakt oss først via «Start dialog» knappen under så hører du fra oss innen kort tid.
Kan du kunsten å hente inn kapital til selskaper som har utviklet innovative tjenester og produkter? Agenturer.no får regelmessige forespørsler…
Er du klar for å drive din egen prissammenligningstjeneste? Dette er en unik mulighet til å overta en fullt utviklet…
ERA tilbyr innkjøps forbedringer, digitalisering, kostnadsreduksjon og prosess optimaliserings løsninger. Vi søker partnere som ønsker å drive sin egen konsulentvirksomhet…
Klick er et kommunikasjonsbyrå som tilbyr skreddersydde nettsider til en fast månedspris. Vi setter alltid kundene i fokus og holder…
Atle Trodal har jobbet med lederutvikling i over 20 år og har 12 års erfaring som leder, fra mellomleder i…
Bespoke Scaling Partners hjelper selskaper med å oppnå bærekraftig vekst gjennom målrettede salgsstrategier og datadrevne løsninger. Vi samarbeider med innovative…
Her er din mulighet til å overta et svært lønnsomt selskap, hvor du eller en av dine ansatte kan ta…
Vi er en kurs- og kompetansebedrift som holder til i Ørland kommune, en idyllisk kommune i Midt-Norge. Vårt mål er…
Vinene blir produsert i Norge med økologiske druer fra Teverina i Italia. Prosessen fra fermentering til ferdig vin foregår på den tradisjonelle metoden
Innkjøpssamarbeid med svært attraktive medlemsavtaler søker samarbeid med salgsbyrå
Virtuell medarbeider er et nystartet selskap som tilbyr abonnement på virtuelle assistenter/medarbeidere til bedrifter. Vi løser rutineoppgaver og utfører administrative…
Ønsker du å hjelpe norske bedrifter å bli mer attraktive arbeidsgivere? Velferdsgoder.no er en innovativ løsning som gir bedrifter en…