Har du noen gang lurt på hvorfor ikke flere bedrifter opererer 100 % over nett? Hvorfor de ikke tilrettelegger bedre for at man kan jobbe når man vil, så mye man vil, og fra hvor man vil? Og tror du at det er mye som kommer til å endre seg i arbeidsmarkedet fremover? Hvis dette høres ut som deg, kan du være Synegas nye daglige leder, for salgstjenester i Norge. Gjennom vår egenutviklede IT-plattform, og velprøvde digitale forretningsmodell, skal vi nå selge salgstjenester på en helt ny måte.
Du vil i denne stillingen være leder for vårt salgsselskap i Norge.
Du vil jobbe tett med vår ledergruppe og spille en nøkkelrolle i videreutviklingen av vårt tjenestetilbud.
Du vil ansvarlig for mersalg til 1000+ kunder samt oppbygging av vår salgsavdeling. Det vil inkludere arbeid med salgsstrategi, leads-generering, møtebooking, konvertering av kunder, salgsrådgivning og coaching, rekruttering av selgere, ekstern salgsavdeling. Dersom du anser deg selv som en innovativ, ambisiøs, og lidenskapelig salgsleder, er du en god kandidat til denne stillingen.
Ansvarsområder:
Kvalifikasjoner:
Sjekk andre anbefalte muligheter innen Forretningstjenester.
Kan du kunsten å hente inn kapital til selskaper som har utviklet innovative tjenester og produkter? Agenturer.no får regelmessige forespørsler…
Her er din mulighet til å overta et svært lønnsomt selskap, hvor du eller en av dine ansatte kan ta…
2iZii er et norsk Fintech selskap som har utviklet nye og innovative betalingsløsninger i kombinasjon med automatisering av bedriftens rutiner…
Synega er et 100 % nettbasert konsulentselskap. Vi tilbyr regnskap, revisjon, og juridiske tjenester. Vi begynte med regnskap i 2015, som Norges kanskje første nettbaserte regnskapsfirma på den tiden, og frem til i dag har vi tatt inn over 1 000 kunder.
Vi ønsker nå å etablere et salgsselskap, som skal serve selskapene i vår egen struktur, i tillegg til eksterne kunder.
Til å komplementere våre tjenester har vi utviklet to IT-systemer for å arbeide i og administrere virksomheter: «Enterprise», som er det vi bruker internt; egnet for større selskaper, og “CRM+”, som er en enklere versjon av Enterprise; egnet for små og mellomstore bedrifter.
Vår visjon er klar: Å være den foretrukne forretningspartneren for enhver klient, hvor som helst i verden. Vi vil oppnå dette ved å gi våre kunder de beste tjenestene, til de mest passende prisene, utelukkende over nett. Dette inkluderer å sikre kvaliteten på konsulenter og leveranser, og tilby tjenestene på kundens premisser, gjennom å kombinere kvaliteten og påliteligheten til et tradisjonelt konsulentselskap, med bekvemmeligheten og friheten til en digital plattform.
Verdiene våre er nært knyttet til hvem vi er og hvordan vi jobber:
Frihet og fleksibilitet. Motivasjonen vår har alltid vært å la menneskene som jobber for oss selv bestemme hvor mye, når og hvor de skal jobbe. Så lenge du har en PC, en telefon, en internettforbindelse og et rolig sted å jobbe, får du gjort det du skal.
Åpen og transparent. Siden vi jobber utelukkende på nettet, er det viktig å ha åpenhet rundt hvem vi er og hva vi jobber med, til enhver tid.
Livet skal være gøy! Å hjelpe klienter med å løse utfordringer, og lage IT -systemer som direkte påvirker måten folk jobber på, er morsomt. Det er også givende. Ingenting gleder oss mer enn å snakke med mennesker som har fått endret liv til det bedre; enten ved å jobbe med oss, eller ved å bruke systemene våre.
Vil du lære mer om Synega? Ta kontakt med Joachim Eidtang på 41025126