2iZii gjør det enklere enn noensinne for alle typer bedrifter, fra enkeltmannsforetak til større virksomheter, å tilby enkel, rask, og smidig betaling.
Med 2iZii har du tilgang til butikk, kasse, og betalingsløsning rett i lommen, uansett hvor du er.
Kunden betaler på sin foretrukne måte, og du som bedriftseier eller selger har full fleksibilitet.
Banebrytende betalingsløsning med automatisering for alle næringsdrivende
2iZii gjør det enklere, bedre og kostnadseffektivt for alle næringsdrivende å ta imot betalinger.
Bruksområdene er tilnærmet ubegrenset:
Driver du netthandel og/eller fysisk butikk?
Når kunden har lagt produktene i handlekurven er det viktig å ha en rask og enkel betalingsløsning på nettsiden. Det å kunne fullføre handelen på enkel og rask måte med få trykk og betale på den måten man selv ønsker, gjør at færre avbryter kjøpet og at kundetilfredsheten stiger.
Driver du nettbutikk vil:
- Du redusere dine kostnader. 2iZii har lavere totale transaksjonskostnader og du som bedriftseier har full kontroll på utgifter. Enkle og forståelige priser.
- Kunder ha mulighet til å betale på akkurat den måten de ønsker. Inkludert vår banebrytende QR-kode betaling.
- Ved oppgradering kan nettbutikken også brukes i den fysiske butikken, dvs som betale via Selvutsjekk, Kasse, Personalutsjekk, Popup kiosker eller via en fysisk flate.
Med 2iZii gjør du det enkelt for kunder å betale på den måten de ønsker, øker konverteringen i din butikk, og reduserer dine kostnader.
Driver du feltsalg?
Jobber du konsultativt, selger du tjenester eller produkter når du er på besøk hos kunden?
Du vil oppleve en ny verden når det gjelder å få hurtig og enkel betalt for jobben du gjør, eller salget du har fått!
Helt ideelt for alle som trenger å ta i mot betaling hvor som helst/når som helst. Du har en fleksibel og enkel betalingsløsning i lommen uansett hvor du befinner deg.
Enten du er felt selger, agent, eller konsulent kan du nå ta deg betalt akkurat der du møter kunden. På messe, på cafe, på flyplassen, hjemme hos kunden, på deres kontor, eller hvor enn du måtte være. Er du foredragsholder kan du ta betalt i inngangsdøren når man book`er plass.
Mulighetene er uendelige. Du er nå alltid berett til å ta imot betalinger og trenger aldri la potensielle salg renne ut i sanden.
Suksessfaktorer for en Digitalisert Butikk
De viktigste suksessfaktorene for en digitalisert butikk er:
- Enkelhet: Gjør det enkelt for kunden å kjøpe. Færrest mulig klikk for å fullføre et kjøp. Det må være enkelt for kunden å betale.
- Finn raskt frem: Hva om kunder kan gå direkte til betalingen av det produktet de ønsker? Og derfra gå inn i butikken å kjøpe flere produkter dersom det er ønskelig?
- Kundefokus: Butikken er laget for at kunden skal finne varen, ikke for at det skal se mest mulig fancy ut. Informasjonssider og andre sider kan være fancy, men selve betalingen må være rask, trygg, og forståelig for kunden.
- Sporing av salg: Ansatte, forhandlere eller andre salgspartnere kan ha sin egen Shop-in-Shop hvor alt salg registres på dem, ulike rapporter ligger i hoved butikken. Perfekt om du skal betale provisjon på salg til selgere.
- Maksimal fleksibilitet: Du har med deg butikken og kassen med betalingsløsning i lommen.
- Innovasjon: Binder sammen den fysiske butikken med den tradisjonelle nettbutikken til en ny og fleksibel løsning i en Digitalisert butikk. Bruk den i det daglige og fullfør salget der du står med kunden i butikken (personell utsjekk) eller du kan la kunden gjøre det selv og bruke den som selvbetjentkasse. Gi kunden tilgang til din eller ansatt/forhandlers Digitale butikk og bruk den som en nettbutikk om kunden ikke har anledning til å komme til deg eller dem.
- Abonnement: Skap gjentagende inntekter ved å la kunden abonnere på varer gjennom den digitale butikken.
- Intelligent QR-kode: Merk varen med en unik QR kode som gjør at kunder alltid bestiller rett vare f.eks. filter til luftrenser, hvilket passer til din luftrenser – skann koden, gå rett til betaling og du bestiller rett vare. Gjør tilleggssalg, kryssalg, mersalg og nysalg lett tilgjengelig.
Alt dette får du med 2iZii i en løsning til en lav og forutsigbar pris. Ta gjerne kontakt.
Forutsigbare lave priser
Etableringskostnad: 1 995,-
Per måned: Kr. 299,- (Basic Digital butikk)
Transaksjonskostnad: 2,49% totalt uten ekstra tillegg, uavhengig av korttype, ingen begrensninger på antall transaksjoner og uten skjulte ekstra kostnader.
Vi har kuttet transaksjonskostnaden maksimalt og forenklet den slik at det er samme transaksjonskostnad uavhengig av betalingsmetode.
Neste steg er..
Slik kommer du i gang med 2izii:
- Fyll ut interesseskjemaet under.
- Om ønskelig kontakter vi deg og forsikrer oss om at du har informasjonen du trenger og er trygg på løsningen.
- Deretter mottar du en QR-kode som du skanner og du registrerer deg enkelt som bruker av 2iZii.
- 2iZii hjelper deg med alt du trenger for å komme igang med å ta raskt og effektivt betalt fra kunder.
Fyll ut skjemaet og bli kontaktet med mer informasjon og et tilbud for din virksomhet.