Viktig informasjon til nye annonsekunder

Nedenfor følger nyttig informasjon for deg som annonsekunde. Gå gjennom alle punktene og sjekk av hvert enkelt – deretter send inn skjemaet til oss. Så snart det er gjort publiserer vi annonsen din på forsiden av Agenturer.no og starter kampanjen din.

  • Annonseperioden er på 3 måneder. Etter 3 måneder fjernes annonsen automatisk. Om du ønsker å fjerne annonsen tidligere er det bare å melde fra til oss.
  • Om du ønsker å gjøre endringer i annonseteksten i løpet av annonseperioden er send oss en e-post med endringene du ønsker og det er normalt gjort i løpet av få timer. Alle endringer i annonseperioden er kostnadsfrie.
  • Om kandidater bruker "Start Dialog" knappen i annonsen så blir søknaden sendt direkte til e-post adressen du har oppgitt fra oss. Vi sender e-post fra post@agenturer.no og det er derfor viktig at ingen e-post fra agenturer.no havner i ditt spam-filter. Merk gjerne agenturer.no som trygg avsender i ditt e-post program for å unngå at søknader havner i søppelkurven.
  • Vi anbefaler alltid at du svarer på alle søknader. Selv om kandidaten ikke er aktuell er det profesjonelt av dere å anerkjenne søknaden og i det minste sende et kort svar.
  • Om du ønsker å få tilsendt eksempler på kontraktsmaler er det bare å melde fra til oss.
  • Om dere skulle ha behov for juridisk bistand samarbeider Agenturer.no med svært dyktige agenter med mye erfaring innen agenturer, franchise, etc. og våre kunder får 20 prosent på advokattjenester.
  • Som kunde av Agenturer.no har du tilgang på et par svært gode fordelsavtaler hos noen av våre samarbeidspartnere. Ønsker du mer informasjon om dette?
  • Vi vil gjerne ha dine tilbakemeldinger og innspill. Det er viktig at du sier ifra til oss om:

    1. Det er noe som er uklart eller noe som ikke fungerer som det skal.
    2. Om det er noe du tror vi kan hjelpe deg med.
    3. Om du er misfornøyd med noe. Det verste for oss er om du er misfornøyd og bare holder det for deg selv. Det er mye bedre at du sier ifra til oss og gir oss muligheten til å forbedre oss. Og positive tilbakemeldinger liker vi naturligvis også godt.
    4. Alle andre innspill og tilbakemeldinger ikke nevnt ovenfor. Vi har dessverre ikke kapasitet til jevnlig å ringe alle kunder for å spørre hvordan det går. Derfor er det viktig at du ringer eller skriver en e-post til oss med en gang du har spørsmål, innspill, eller om det er noe vi kan hjelpe deg med.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.