NOIIA AS
Områder: stedsuavhengig
Selger til: B2C
Type mulighet: Selskap til salgs
Betingelser: Prisantydning: Kr. 350 000,-
Salgskanaler: Kan selges online (uten å snakke med kunder)
NOIIA ble opprettet i 2020 under Covid-pandemien, hvor mangel på butikker og egen interesse for organisering oppsto. Målet med NOIIA var å kunne tilby det meste av organiseringsprodukter under en og samme bedrift. Det hele startet over all forventning grunnet våre krydderglass, som ble, og fortsatt er vår bestselgende vare.
Med tiden utviklet bedriften seg, og fokuset ble flyttet i retning av «smart living» og interiør. Siden 2022 har NOIIA også kunnet tilby et utvalg av både organiseringsprodukter og unike interiørprodukter i moderat prisklasse.
Nettbutikken driftes via Shopify, hvor alt av varelager, ordrer og produktsider håndteres fra. Shopify er en enkel nettbutikk-operatør som er laget for «nybegynnere», som igjen gjør håndtering, oppdatering og korrigering av produkter og nettbutikk lettvint.
Utsendelse av nyhetsbrev, oppretting av kampanjekoder etc. skjer også via apper integrert i Shopify.
Varekategorier:
Se mer på: www.noiia.no.
Beholdning:
NOIIA håndterer lagerbeholdning, mottak, pakking og utsendelse gjennom Bring fra eget lager på hjemmeadresse. All oppdatering og drift av varebeholdning i nettbutikk skjer automatisk via Shopify ut fra bestillinger, hvor vi selv gjør regelmessige varetellinger.
Varebeholdning pr. 22/6-2024:
Ved interesse legges detaljert informasjon frem, med oppdatert varebeholdning og verdi.
Det følger også med materielle verdier i form av utstyr til lager, pakking, ordrehåndtering etc. Ved interesse legges detaljert informasjon frem, med oppdatert materiell-liste og verdi.
Domene:
Noiia.no har blitt et godt kjent navn i hele landet, med mange returnerende kunder.
Varemerket har opparbeidet seg et godt renommé, mye grunnet rask leveringstid, responstid og generelt god kundeservice. Varemerket har blitt verdivurdert av autorisert revisor.
I 2021/2022 ble dessverre våre sosiale medie-kontoer hacket, slik at både følgere og potensielle nye kunder forsvant da vi måtte opprette nye profiler for å komme oss på nett igjen. Siden den gang har vi hatt stort fokus på datasikkerhet, og sakte, men sikkert opparbeidet oss en trofast følger skare igjen. Det er vanskelig å si hva antall følgere via sosiale medier ville vært i dag, hvis vi hadde fått beholdt våre gamle kontoer.
For rekruttering av både gamle og nye kunder benytter vi oss av nyhetsbrev, organisk innhold på sosiale medier, og annonsering via Google, Facebook og Instagram. For annonsering og rådføring innen digital markedsføring samarbeider vi tett med et markedsføringsbyrå som holder til i Trondheim. Vi viderefører selvsagt kontaktinformasjon ved et evt. salg, hvis det er av interesse å videreføre samarbeidet med dem.
Grunnet endringer i livssituasjon og mangel på kapasitet og tid ser vi oss dessverre nødt til å selge NOIIA. NOIIA har vært vårt hjertebarn siden oppstart, og er en bedrift med gode forutsetninger til å blomstre videre. Vi håper noen med motivasjon og kapasitet vil ta NOIIA til nye høyder, slik butikken fortjener!
På forespørsel ved interesse for kjøp, vil et verdiestimat utarbeidet av statsautorisert revisor inklusiv oppdaterte regnskaper fremlegges.
Prisantydning: NOK 350.000,-
Autorisert revisor har anslått verdi til NOK 500.000,-, men vi selger for NOK 350.000,- for å kompensere for avvik i budsjett – som kommer av lavere aktivitetsnivå grunnet salgsprosess.