Smartpass Norge AS
Områder: Hele landet
Selger til: B2C, Privat sektor, Offentlig sektor, Horeca, arrangører, kultur, reiseliv
Type mulighet: Samarbeidsavtale i din region- Unik teknologi og miljøvennlige produkter
Betingelser: Franchise avtale leveres med unikt nettsted, teknologisk verktøy, og startkit
Fordeler: Investering kreves / Umiddelbar inntjening / 100% inntekt / tilgang til mange tusen eksisterende kunder
Salgskanaler: Kan selges online (uten å snakke med kunder)
Produktene til Smartpass har vært i salg siden 2004 og har omsatt for ca. 45 millioner i Norge.
Gründer av selskapet startet i 2014 videreutvikling og gjorde forbedringer av teknologiske systemer og ved å heve miljøprofilen.
Teknologien gjør det mulig og trykke kjemikaliefritt på personaliserte armbånd og bryst-merker, i tillegg har selskapet leverandøravtaler på et større produkt sortiment. Produktene passer godt til salg i små eller store kvantum uten krevende kunnskap.
Teknologien er unik og krever minimal opplæring for deg som salgspartner.
Armbåndene er miljøvennlig, og kostnadene lavere. Kunder bestiller direkte via telefon, mail eller i butikk, eller gjennom din egen nettbutikk (som vi kan sette opp for deg). Nettbutikken krever minimal/ingen administrasjon, og betalingsløsninger og økonomisystem med rapporteringsbillag er integrert i løsningen når kunden handler.
Vi gir deg full opplæring, verktøy, og alt du trenger for å starte inntjening umiddelbart.
Smartpass Norge har ca. 6 000 kunder i sin database. Armbåndene kan brukes til adgangskontroll til alle type arrangementer og eventer. Sluttbrukere er hoteller, messer, event-selskap, festivaler, idrettsarrangører, og mange andre bedrifter og organisasjoner. Nytt av 2022 er at privatpersoner nå kan bestille- og få levert personaliserte produkter samme dag.
Hvis du har kompetanse og nettverk som gjør at du kan skape resultater for Smartpass Norge vil vi finne en god løsning for et salgssamarbeid som begge partner tjener på.
Vi kan tilby følgende samarbeidsformer:
Agentavtale
Den mest uforpliktende samarbeidsformen hvor du sender kunder vår vei og vi betaler provisjon i retur. For å opprettholde din status som agent hos Smartpass krever vi kun at du klarer å selge inn 5+ kundeforhold årlig – og ingen krav til størrelse på disse. Vi har gode systemer og gjør det enkelt for deg å tipse kunder om Smartpass på en måte som sikrer deg din provisjon på kunden.
Sender du en kunde til oss så fortsetter du å få provisjon for denne kunden så lenge de bestiller hos oss!
Vi har også spennende løsninger med reklame på armbåndene hvor du som agent kan selge attraktive annonsepakker.
Bli en salgspartner – Business in a box!
Ønsker du å satse mer så er dette sannsynligvis samarbeidsformen som passer deg best.
Denne løsningen passer perfekt for selskaper som har eksisterende kunder og kontakter som kan ha behov for Smartpass sine produkter. Den kan også passe for deg som har en gründer i magen og ønsker å starte for deg selv.
Vi gir alt du trenger å skape en stabil ny inntektskilde:
Du beholder inntekter fra virksomheten din selv. Dette er «Business in a box» og dere får alt dere trenger for å lykkes – og vi er der i bakhånd for å hjelpe dere.
Dere kan selge over hele landet, men vi gir kun denne avtalen til en partnerbedrift i hvert område slik at lokal-området deres vil dere mer eller mindre eie på egen hånd.
Årlig fast kostnad på alt ovenfor: Kr. 110.000,-.
Ingen krav til omsetning eller kickback til oss på din omsetning.
Bli med på eiersiden
Vi har i dag 3 eiere, men er åpen 1-2 nye investorer/eiere. Ser du potensial i Smartpass og naturlige synergier med din virksomhet så tar vi gjerne en prat om evt. kjøp av en eierpost. Ta kontakt for å få en komplett presentasjon av forretningskonsept.
Vi legger opp til oppstart så raskt som mulig. Når vi har funnet de riktige salgspartnerne vil vi sammen legge et løp for opplæring og installasjon, markedsføring og bestilling av utstyr for å være i gang så raskt som mulig.
Er du potensiell agent, salgspartner eller investor, kontakt agenturer i dag for en hyggelig prat.