Smartpass Norge AS

Områder: Stedsuavhengig

Selger til: B2C, Privat sektor, Offentlig sektor, Horeca, arrangører, kultur, reiseliv (5000 kunder i databasen)

Betingelser: Åpen for større og mindre investorer.

Fordeler: Høyt inntektspotensial

Produktene til Smartpass har vært i salg siden 2004 og har omsatt for over 45 millioner i Norge.

Gründer av selskapet startet i 2014 videreutvikling og gjorde forbedringer av teknologiske systemer og ved å heve miljøprofilen.

Teknologien gjør det mulig og trykke kjemikaliefritt på personaliserte armbånd og bryst-merker, i tillegg har selskapet leverandøravtaler på et større produkt sortiment. Produktene passer godt til salg i små eller store kvantum uten krevende kunnskap.

Armbåndene er miljøvennlig, og kostnadene lavere. Kunder bestiller direkte via telefon, mail eller i butikk, eller gjennom nettbutikk.

Omsetningen til Smartpass Norge har gått kraftig opp sommeren 2022. De har også fått på plass en dedikert selger som fungerer svært bra.

Aksjonærene i selskapet ønsker nå å få med seg flere partnere slik at selskapet kan ta nye steg.

  • Firma
    Smartpass Norge AS

  • Kontaktperson
    Tommy Hyving

  • Nettside
    spass.no

Produktene og målgruppen

Smartpass Norge har ca. 6 000 kunder i sin database. Armbåndene kan brukes til adgangskontroll til alle type arrangementer og eventer. Sluttbrukere er hoteller, messer, event-selskap, festivaler, idrettsarrangører, og mange andre bedrifter og organisasjoner. Nytt av 2022 er at privatpersoner nå kan bestille- og få levert personaliserte produkter samme dag.

Vil du bli med på eiersiden?

Om Smartpass Norge AS:

  • Antall medeiere 3stk 54%
  • 1 Video editor
  • 1 Fotograf
  • 1 Apputvikler
  • 1 webutvikler
  • 1 2D/3D utvikler
  • 1 grafisk utvikler
  • Eget salgsteam fra 2023

Selskapet søker nye synergi partnere eller aktive investorer på inntil 44% eierskap

Konsepter i selskapets eie:

  • QR NORWAY
  • QR ZERO
  • Smartpass Technoligy