Smartpass Norge AS
Områder: Stedsuavhengig
Selger til: B2C, Privat sektor, Offentlig sektor, Horeca, arrangører, kultur, reiseliv (5000 kunder i databasen)
Type mulighet: Selskap til salgs
Betingelser: Åpen for større og mindre investorer.
Fordeler: Høyt inntektspotensial
Produktene til Smartpass har vært i salg siden 2004 og har omsatt for over 45 millioner i Norge.
Gründer av selskapet startet i 2014 videreutvikling og gjorde forbedringer av teknologiske systemer og ved å heve miljøprofilen.
Teknologien gjør det mulig og trykke kjemikaliefritt på personaliserte armbånd og bryst-merker, i tillegg har selskapet leverandøravtaler på et større produkt sortiment. Produktene passer godt til salg i små eller store kvantum uten krevende kunnskap.
Armbåndene er miljøvennlig, og kostnadene lavere. Kunder bestiller direkte via telefon, mail eller i butikk, eller gjennom nettbutikk.
Omsetningen til Smartpass Norge har gått kraftig opp sommeren 2022. De har også fått på plass en dedikert selger som fungerer svært bra.
Aksjonærene i selskapet ønsker nå å få med seg flere partnere slik at selskapet kan ta nye steg.
Smartpass Norge har ca. 6 000 kunder i sin database. Armbåndene kan brukes til adgangskontroll til alle type arrangementer og eventer. Sluttbrukere er hoteller, messer, event-selskap, festivaler, idrettsarrangører, og mange andre bedrifter og organisasjoner. Nytt av 2022 er at privatpersoner nå kan bestille- og få levert personaliserte produkter samme dag.
Smartpass Norge AS ønsker å få med seg nye investorer som kan bidra til enda raskere vekst fremover. Det er mulig å gå inn som passiv investor eller ta en mer aktiv del i selskapet.
Er du nysgjerrig og ønsker mer informasjon? Ta kontakt så tar vi en uforpliktende prat hvor du får svar på alle dine spørsmål.